Հարգելի՛ հաճախորդներ,
Հաշվի առնելով կորոնավիրուսային հիվանդությամբ պայմանավորված արտակարգ իրավիճակը՝ տեղեկացնում ենք, որ 2020 թվականի 1-ին եռամսյակի ընթացքում հիփոթեքային վարկի սպասարկման համար վճարված տոկոսագումարի մասին տեղեկանքը, Բանկը կներկայացնի Պետական եկամուտների կոմիտե (ՊԵԿ) եկամտային հարկի գումարների փոխհատուցման նպատակով: Տեղեկանքը նաև կուղարկվի Ձեր էլեկտրոնային փոստին մինչև ապրիլի 15-ը:
Հաճախորդների տեղեկանքների տրամադրման միջնորդավճարները կգանձվեն հաճախորդների հաշիվներից՝ ստանդարտ սակագնով: Հաճախորդների հաշիվներին դրամական միջոցների բացակայության դեպքում միջնորդավճարը կգանձվի հետագա մուտքերից: Տեղեկանքները կներկայացվեն հարկային մարմին մինչև սույն թվականի ապրիլի 15-ը: Եկամտային հարկի գումարների վերադարձման համար դիմումները առցանց ներկայացնելու մանրամասներին ծանոթացեք՝ https://www.gov.am/am/news/item/14207/ :
Հարցերի դեպքում խնդրում ենք դիմել Բանկի շուրջօրյա գործող կոմունիկացիոն կենտրոն 012 222222 հեռախոսահամարով կամ հաղորդագրություն ուղարկել [email protected] էլեկտրոնային հասցեին կամ ֆեյսբուքյան էջին:
Ստորև հարց ու պատասխանը օգտակար կլինեն Ձեզ: Մնացե՛ք տանը և եղե՛ք առողջ:
ՀԱՐՑ ՈՒ ՊԱՏԱՍԽԱՆ
-
Ի՞նչ կտա սա հաճախորդին
-
Խնայել ժամանակը,
-
Խնայել տրանսպորտային ծախսերը՝ տնից դեպի Բանկ, Բանկից՝ ՊԵԿ, ՊԵԿ-ից՝ տուն,
-
Խնայել և´ Ձեր, և´ Ձեր ընտանիքի անդամների, և´ Բանկի սպասարկողների առողջությունը,
-
Հնարավորություն մնալ տանը:
-
Ո՞ր հաճախորդներին է սա վերաբերում
-
Սա վերաբերում է այն հաճախորդներին, որոնց 2020թ-ի 1-ին եռամսյակի ընթացքում Բանկը տրամադրել է հիփոթեքային վարկի սպասարկման համար վճարված տոկոսագումարի մասին տեղեկանք:
-
Արդյոք Բանկը ներկայացնելու է ՊԵԿ նաև հաճախորդի դիմումը
-
Ոչ, Բանկը ՊԵԿ ներկայացնում է միայն վճարված տոկոսների մասին տեղեկանք: Դիմումը ներկայացնում է հաճախորդը՝ էլեկտրոնային կամ թղթային տարբերակով, համաձայն հետևյալ հղման https://www.gov.am/am/news/item/14207/ :
-
Ինչպե՞ս տեղեկանալ վճարված տոկոսագումարների չափի մասին
-
Գումարի չափի մասին կարող եք իմանալ Ձեզ էլեկտրոնային փոստին ուղարկված տեղեկանքից կամ կապ հաստատելով Բանկի կոմունիկացիոն կենտրոնի հետ շուրջօրյա գործող 012-222222 հեռախոսահամարով: Կարող եք նաև Բանկի պաշտոնական ֆեյբուքյան էջին անձնական հաղորդագրության միջոցուվ ուղարկել Ձեր հեռախոսահամարը և աշխատակիցը կապ կհաստատի Ձեզ հետ:
-
Ստանալու է արդյոք Հաճախորդը տեղեկացում/ծանուցում տեղեկանքը ուղարկված լինելու մասին
-
Այո, տեղեկանքը կուղարկվի Ձեր էլեկտրոնային փոստին:
-
Ի՞նչ անել նոր դիմումների դեպքում, այսինքն, եթե առաջին անգամ եք դիմում եկամտահարկի վերադարձի համար:
-
Առաջին անգամ եկամտահարկի վերադարձի դիմում ներկայացնող հաճախորդները հիփոթեքային վարկի սպասարկման համար վճարված տոկոսագումարի մասին տեղեկանքը ստանալու նպատակով կարող են մոտենալ Բանկի ցանկացած մասնաճյուղ:
-
Ի՞նչ անել, եթե ՊԵԿ-ից պնդում են, որ տեղեկանքը չի ուղարկվել Բանկի կողմից կամ Դուք չեք ստացել այն էլեկտրոնային փոստով:
-
Անհրաժեշտ է դիմել Բանկի շուրջօրյա գործող կոմունիկացիոն կենտրոն 012 222222 հեռախոսահամարով կամ հաղորդագրություն ուղարկել Բանկի պաշտոնական կայքէջին կամ ֆեյսբուքյան էջին:
-
Գանձվելու է արդյոք միջնորդավճար ներկայացված տեղեկանքների համար:
-
Գանձվելու է ստանդարտ սակագին, որը գանձվում է հաճախորդից նույն տեղեկանքը Բանկից առձեռն ստանալու դեպքում: Այլ լրացուցիչ միջնորդավճար չի գանձվեու: Հաճախորդի հաշվին բավարար միջոցներ չլինելու դեպքում, այն կգանձվի հետագայում հաշվին մուտքագրված միջոցներից:
-
Գանձվելու է արդյոք գումար կրկնակի տեղեկանքի համար:
-
Միայն այն դեպքում, եթե հաճախորդն իր կամքով կրկնակի տեղեկանք է վերցնում Բանկից:
Բանկը վերահսկվում է ՀՀ կենտրոնական բանկի կողմից: