Ռիսկի դասը |
Ցածր |
Բարձր |
|
1. Գործարքների շրջանառությունից գանձվող միջնորդավճար |
|||
1.1 |
ArCa Արդշինբանկի քարտով |
պայմանագրային |
պայմանագրային |
1.2 |
ArCa այլ բանկի քարտով |
պայմանագրային |
պայմանագրային |
1.3 |
MasterCard Արդշինբանկի քարտով |
պայմանագրային |
պայմանագրային |
1.4 |
MasterCard ArCa համակարգում թողարկված այլ քարտով |
պայմանագրային |
պայմանագրային |
1.5 |
MasterCard այլ քարտով |
պայմանագրային |
պայմանագրային |
1.6 |
Visa Արդշինբանկի քարտով |
պայմանագրային |
պայմանագրային |
1.7 |
Visa համակարգում թողարկված այլ քարտով |
պայմանագրային |
պայմանագրային |
1.8 |
Visa այլ քարտով |
պայմանագրային |
պայմանագրային |
2. Հաշվի սպասարկում |
|||
2.1 |
Տարեկան վարձ*** |
Անվճար |
250000 դրամ յուրաքանչյուր ՎՀՀ գծով` |
2.2 |
Սառեցում** |
0% |
Համաձայն Բանկի կողմից սահմանված սահմանաչափի |
3. Գործարքների գծով սահմանաչափեր |
|||
3.1 |
Մեկ գործարքի առավելագույն չափը |
20.000.000 դրամ |
10.000.000 դրամ |
3.2 |
Մեկ տերմինալով առավելագույն շրջանառությունը ամսեկան |
800.000.000 դրամ |
300.000.000 դրամ |
4. Կայքի հանդեպ պահանջներ |
|||
4.1 |
Գործարքների վերադարձի/չեղարկման գործընթացի նկարագրություն (հայերեն լեզուն պարտադիր), |
||
4.2 |
Վաճառվող ապրանքների/ծառայությունների մանրամասն նկարագիր (հայերեն լեզուն պարտադիր), |
||
4.3 |
Ապրանքների/ծառայությունների առաքման/տրամադրման պայմաններ/ժամկետներ բոլոր սահմանափակումները և առանձնահատկությունները նշած (հայերեն լեզուն պարտադիր), |
||
4.4 |
Փոխարկումների իրականացման կանոնները (հայերեն լեզուն պարտադիր), |
||
4.5 |
Կոնտակտային տվյալները ներառյալ հեռախոսահամար, հասցե և e-mail (հայերեն լեզուն պարտադիր) |
||
4.6 |
Հաճախորդի հետ պայմանագիր-օֆերտա (հայերեն լեզուն պարտադիր) |
||
4.7 |
Անվտանգության սերտիֆիկատով պաշտպանվածություն |
||
4.8 |
ՀՀ դրամով գնանշումների առկայությունը |
||
4.9 |
ՀՀ ԿԲ պահանջներին համապատասխան գործարքների անդորագրերի ձևավորում (հայրեն լեզվով պարտադիր) |
||
4.10 |
Հաճախորդը պետք է հանդիսա ՀՀ ռեզիդենտ կազմակերպություն և կայքի երևացող մասում պետք է նշված լինի, որ կայքը ներկայացնում է ՀՀ-ն: |
||
4.11 |
Գործարքների անվտանգության գործիքների նկարագրություն (հայրեն լեզուն պարտադիր) |
||
4.12 |
Գործարք կատարող հաճախորդը պետք է տեղեկացված լինի, որ իր քարտային տվյալները պաշտպանված են: |
||
4.13 |
Վճարահաշվարկային համակարգերի ապրանքանիշները կայքում պետք է ներկայացված լինեն վերջիններիս գործող կանոններով սահմանված տեսքով: |
||
4.14 |
Կայքը պետք է հանդիսանա բանկին դիմող կազմակերպության սեփականությունը |
||
4.15 |
Արտասահման առաքում կատարող հաճախորդների կայքում պետք է լինի նախազգուշացում, որ առաքող կազմակերպությունը չի կրում պատասխանատվություն եթե առաքվող ապրանքը անօրինական է ապրանքը ստացողի երկրում: |
||
4.16 |
Գործարք կատարող քարտապանների գրանցման և նույնականացման գործիքներ և դրանց նկարագրություն (հայրեն լեզվով պարտադիր)*** |
||
4.17 |
Գործարքների օրինական լինելու մասին տեղեկացում (հայերեն լեզվով պարտադիր)*** |
||
5. Լրացուցիչ դրույթներ |
|||
5.1 |
Բոլոր գործարքները իրականացվում եմ բացառապես 3D Secure համակարգի կիրառմամբ |
||
5.2 |
Դիմող կազմակերպությունը պետք է հանդիսանա ՀՀ ռեզիդենտ, ՀՀ-ում գործունեություն իրականացնող և հարկեր վճարող իրավաբանական անձ, որը ՀՀ օրենսդրությամբ իրավասու է վաճառել/մատուցել կայքի միջոցով առաջարկվող ապրանքները/ծառայությունները: |
||
5.3 |
Բանկը չի համագործակցում հեղինակային իրավունքները խախտող կազմակերպությունների հետ |
||
5.4 |
Միջազգային փոխանցումներից օգտվող հաճախորդներին առավել հարմարավետ է ունենալ հաշիվներ բանկի թղթակից բանկերում |
||
5.5 |
Բանկը ելնելով իր չափորոշիչներից և/կամ ՎՀՀ-ների պահանջներից կարող է պահանջել իր հաճախորդից PCI DSS պահանջներին բավարարում |
||
** Հաճախորդի հաշվին սառեցվող գումարների չափը սահմանվում է Բանկի կողմից և կարող է վերանայվել վերջինիս կողմից իրականացվող առևտրային կետի գործունեության մոնիթորինգի արդյունքում: Բանկի և ՎՀՀ-ների կողմից սահմանված կանոնների խախտումներ արձանագրվելու դեպքում սահմանաչափերը կարող են վերանայվել հասնելով մինչև շրջանառության 25%, իսկ բանկի կողմից ներկայացված թերությունները չշտկելու դեպքում մինչև 50%: *** Պարտադիր է դեղորայքի, ծխախոտի, վիրտուալ պահոցների վաճառքով, հեռախոսային վաճառքով, խաղերի կամ խաղարկությունների կազմակերպումով, ինչպես նաև բանկի հայեցողությամբ այլ հաճախորդների համար: ****Վճարը գանձվում է միայն այն ԱՍԿ-ներից, որոնք դասակարգվել են որպես բարձր ռիսկի ԱՍԿ համապատասխան ՎՀՀ կողմից: Բանկը առանց լրացուցիչ բացատրություններ ներկայացնելու կարող է մերժել սպասարկման կետի գրանցումը եթե վերջինս չի համապատասխանում իր կողմից ներքին իրավական ակտերով սահմանված չափանիշներին: |